Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie budynku.
Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 14.00 i kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Ewentualne wcześniejsze przyjazdy czy późniejsze wyjazdy proszę ustalać osobiście.
Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu w terminie do 5 dni od czasu zgłoszenia rezerwacji mailowo lub telefonicznie. W przypadku braku wpłaty zaliczki rezerwację uznajemy za nieważną.
Resztę płatności należy dokonać w dniu przyjazdu podczas meldunku. W momencie odwołania rezerwacji nie później niż 10 dni przed planowanym przyjazdem zaliczka jest do wykorzystania w ustalonym dostępnym terminie, w przeciwnym razie przepada.
Właściciel budynku nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich kosztowności.
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6:30 rano.
W budynku zabrania się palenia papierosów. Prosimy o korzystanie z popielniczek znajdujących się na balkonach. Naruszając zakaz, należy liczyć się z kosztami nie mniejszymi niż 500 zł (dodatkowe pranie firan, zasłon, chodniczków, materacy, przestój pokoju związany z dodatkowymi pracami).
Właściciel nie ponosi odpowiedzialności w związku z pozostawieniem dzieci bez opieki
Właściciel nie odpowiada za niedogodności wynikające z dostaw prądu czy wody.
Bardzo prosimy o czystość i porządek w pokojach. Za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia odpowiada sprawca.
W przypadku naruszenia postanowień regulaminu właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka traci wpłacone wartości, pokrywa ewentualne straty wyrządzone na terenie budynku i opuszcza obiekt.
Uiszczenie zadatku oraz opłaty za pobyt jest równoważne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu