1. Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie budynku.
  2. Doba hotelowa rozpoczyna się od godz. 14.00 i kończy o godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Ewentualne wcześniejsze przyjazdy czy późniejsze wyjazdy proszę ustalać osobiście.
  3. Warunkiem pełnej rezerwacji  jest wpłacenie zadatku w wysokości 30 % wartości pobytu w terminie do 5 dni od czasu zgłoszenia rezerwacji mailowo lub telefonicznie. W przypadku braku wpłaty zaliczki rezerwację uznajemy za nieważną.
  4. Resztę płatności należy dokonać w dniu przyjazdu podczas meldunku. W momencie odwołania rezerwacji nie później niż 10 dni przed planowanym przyjazdem zaliczka jest do wykorzystania w ustalonym dostępnym terminie, w przeciwnym razie przepada.
  5. Właściciel budynku nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione pojazdy ani znajdujące się w nich kosztowności.
  6. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6:30 rano.
  7. W budynku zabrania się palenia papierosów. Prosimy o korzystanie z popielniczek znajdujących się na balkonach.  Naruszając zakaz, należy liczyć się z kosztami nie mniejszymi niż 500 zł (dodatkowe pranie firan, zasłon, chodniczków, materacy, przestój pokoju związany z dodatkowymi pracami).
  8. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności w związku z pozostawieniem dzieci bez opieki
  9. Właściciel nie odpowiada za niedogodności wynikające z dostaw prądu czy wody.
  10. Bardzo prosimy o czystość i porządek w pokojach. Za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia odpowiada sprawca.
  11. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka traci wpłacone wartości, pokrywa ewentualne straty wyrządzone na terenie budynku i opuszcza obiekt.
  12. Uiszczenie zadatku oraz opłaty za pobyt jest równoważne z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu